Το e-shop.gr συμμετείχε στις Customer Service Open Days 2025, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, μια εβδομάδα αφιερωμένη στην εκπαίδευση και τη δικτύωση, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 14 Μαρτίου.
Το e-shop.gr, το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, πρωτοπορεί από το 1998, παρέχοντας καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και διαθέτοντας πάνω από 250.000 προϊόντα. Στην πορεία του, έχει αντιμετωπίσει πολυάριθμες προκλήσεις, ξεκινώντας σε μια εποχή όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν ακόμη άγνωστο στην Ελλάδα και στα αρχικά του στάδια ανάπτυξης παγκοσμίως. Σήμερα, η εξυπηρέτηση πελατών έχει μεταμορφωθεί ριζικά με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης.
Η κα Νάσια Φιτιρή, Customer Service & Operation Manager στο e-shop.gr, μίλησε για όλα τα παραπάνω ζητήματα στην παρουσίασή της, επισημαίνοντας την ανάγκη να παραμείνουμε σε εγρήγορση απέναντι στις αλλαγές και να εστιάσουμε στο πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους για να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα στην επαφή τους με τον πελάτη. Επίσης, τόνισε ότι το κλειδί για την άριστη εξυπηρέτηση είναι το χτίσιμο εμπιστοσύνης και η παροχή μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας Omnichannel. Κλείνοντας την παρουσίασή της, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «το e-commerce του μέλλοντος πρέπει να είναι προσωποποιημένο, άμεσο και αξιόπιστο».
Στο Customer Service Open Days 2025 έλαβαν μέρος στελέχη από όλο σχεδόν το επιχειρησιακό φάσμα και προέκυψαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις γύρω από τον τομέα της εξυπηρέτηση πελατών.